op weg naar Dublin - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Cees Nispen - WaarBenJij.nu op weg naar Dublin - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Cees Nispen - WaarBenJij.nu

op weg naar Dublin

Door: cees van nispen

Blijf op de hoogte en volg Cees

27 Juni 2014 | Ierland, Dublin

25-26-27 juni
Perfect gekozen camping, direct naast het terrein een spoorweg en aan de andere kant een motorway waar dag en nacht via een 6baans weg de auto’s van en naar Chester racen. Soms vliegen er nog wat heli’s over. Verder is de Noordkust niet zo interessant dus we besluiten een uitgebreide wandeling te gaan maken langs de kust. Bij Ros on Sea zijn we gaan lunchen. We blijken toch de jongsten te zijn, rollaters, krukken en rolstoelen voeren de boventoon. Opvallend is hoe slecht ter been de mensen zijn en véél te zwaar. Gelukkig mogen we morgenvroeg de 27e op de boot richting Dublin. Herinner me nu ineens 45 jaar geleden iets gehad te hebben, tijdens een Spaanse vakantie, met een zekere Brenda, een roodharige Ierse uit Dublin. Weliswaar toen zwaar verliefd, maar toch te preuts om er een vervolg in Dublin aan vast te knopen. Wie weet kom ik haar morgen tegen. Gelukkig is Rian niet jaloers, hmm. Aangekomen op de camping Camac Valley iets buiten Dublin besluiten we de middag en avond rustig door te brengen. Het barst hier trouwens van de konijnen, jammer dat ik mijn geweer niet bij heb, een konijnebout is niet te versmaden. Morgen de stad in.

• 27 Juni 2014 - 22:25

Els Van Nispen:

Was zeker de vakantie waar jullie , Rob en jij, bij ons in callela in de badkuip en op de grond sliepen. Dan zijn de vakantie' s nu rianter, he?