windmolens aan de noordkust van Wales - Reisverslag uit Holyhead, Verenigd Koninkrijk van Cees Nispen - WaarBenJij.nu windmolens aan de noordkust van Wales - Reisverslag uit Holyhead, Verenigd Koninkrijk van Cees Nispen - WaarBenJij.nu

windmolens aan de noordkust van Wales

Door: cees van nispen

Blijf op de hoogte en volg Cees

27 Juni 2014 | Verenigd Koninkrijk, Holyhead

24 juni
Een lange reisdag. Vroeg vertrokken vanuit het nauwe straatje vanaf de camping in St-Davids. Rian vooroplopend om de ruimte tussen de overwoekerende stenen en de camper te bepalen. Deze keer ging het prima, geen schaafwondjes erbij. Wat is Wales toch prachtig. We kwamen om 16.00 u. aan in het Bron-Y-Wendon Holiday Park in Noord Wales. We reisden door het Snowdonia National Park en blijven hier 3 nachten. Ideale spot Ben met uitzicht op zee met honderden windmolens. Die Britten beginnen het ook te snappen.

• 29 Juni 2014 - 18:02

Ben Robben:

Cees, jullie genietn volop. ZVan harte gegund en het zal alleen nog maar mooier worden.