Scotland Maybole - Reisverslag uit Maybole, Verenigd Koninkrijk van Cees Nispen - WaarBenJij.nu Scotland Maybole - Reisverslag uit Maybole, Verenigd Koninkrijk van Cees Nispen - WaarBenJij.nu

Scotland Maybole

Door: cees van nispen

Blijf op de hoogte en volg Cees

12 Juli 2014 | Verenigd Koninkrijk, Maybole

12 juli
Scotland Maybole
Met regen vertrokken uit Bushmills Noord Ierland naar Larne om van daaruit de boot te pakken naar Cairnryan in Schotland. Rustige overtocht en om 15.30 u. voet aan wal gezet op Scottish Soil. Nog 40 miles naar Maybole in the Scottish Lowlands waar we een plekje hopen te vinden op een camping ‘’The Ranch Holiday Park’. “Sorry sir, we are fully booked”. Maar dan kennen ze Ceesie niet, natuurlijk wel, zou de 1e keer zijn dat we ergens niet terecht kunnen en nadat we met de golfkar het terrein hebben afgestruind alsnog een mooi plekkie gevonden voor 2 nachten. Morgen gaan we het Culzean Castle bezoeken.

• 12 Juli 2014 - 22:52

Jan Van Rijthoven:

Mooie verhalen, Kees, en geniet van dat mooie Schotse land, waar wij ons hart ook aan hebben verpand.
    Groet van Jan.

• 13 Juli 2014 - 13:48

Frans Wilming:

Beste Cees en Echtgenote,

Dat moet genieten zijn in dit ruige en wilde landschap , links rijden ben je natuurlijk al aan gewend, jouw verslagen worden gretig gelezen ,het land komt op mij wat prehistorisch over,
    als je het landschap en gebouwen ziet, maar dat is tevens de charme van Schotland.
    Er moeten ook prachtige golfbanen liggen,?
    Doet de Auto het goed ? Bij La Trappe gaat alles zijn gangetje zoals gebruikelijk.
    Wij blijven jullie volgen, geniet, en kom heelhuids terug bij de vrienden van la Trappe.

vriendelijke groeten

Frans Wilming.

• 13 Juli 2014 - 18:26

Ben Robben:

Ik hoop dat jullie zullen genieten, niet alleen van de natuur, maar zeker ook van de bevolking.
    Sla zeker niet over om een whisky stokerij te bezoeken.