North Sussex - Reisverslag uit Ilfracombe, Verenigd Koninkrijk van Cees Nispen - WaarBenJij.nu North Sussex - Reisverslag uit Ilfracombe, Verenigd Koninkrijk van Cees Nispen - WaarBenJij.nu

North Sussex

Blijf op de hoogte en volg Cees

17 Juni 2014 | Verenigd Koninkrijk, Ilfracombe

17 juni
Met de motor naar Arlington Court waar de laatste Chichester in 1949 overleed. Het landgoed werd overgedragen aan de National Trust die het beheer heeft over vele landgoederen en erfgoederen all over England, Wales en Schotland. Zou de 1e ‘solo round the world’ zeezeiler Lord Chichester een nazaat zijn van de Chichesters van Arlington ? Wat is het toch een heerlijk land, tot zover we het nu hebben kunnen beoordelen, vriendelijk behulpzaam, schoon en altijd in voor een ‘chat’.
Van Arlington Court naar de kust naar Ilfracombe waar we onze eerste ‘fish and chips’ genoten hebben als lunch. Om 16.00 uur weer op de camping, motor in de camper en morgen naar Bath.

• 17 Juni 2014 - 19:36

Leny En Rini:

Heel leuk die reisverslagen.
    Wij zijn nog niet verder geweest dan Sluis, Oostburg, Cadzand, Nieuwvliet en Breskens, maar.....
    dat wel met de fiets.

Voetbal kunnen we kijken vanaf ons eigen bedje!

Rian, voor morgen: HAPPY BIRTHDAY.

Groetjes

Leny en Rini

• 18 Juni 2014 - 09:03

Els:

Rian, van harte gefeliciteerd.Ik hoop dat het een fijne dag wordt en dat je geen km hoef te klimmen maar rustig mooie tuinen kunt bezoeken . Veel plezier.
    Groetjes ook aan Cees,
    Els

• 18 Juni 2014 - 14:37

Ton-lianne:

hallo Cees en RIET

ALLEREERST RIET VAN HARTE GEFELICITEERD , WE HOPEN DAT JULLIE REIS VOORSPOEDIG VERLOOPT , EN GENIETEN VAN DE OMGEVING , WE VOLGEN JULLIE VIA HET REISVERSLAG ,EN DE FOTO'S NOG EEN HELE FIJNE VERJAARDAG SAMEN EN TOT ZIENS

• 19 Juni 2014 - 21:47

Ad Boogers:

Beste Cees en Rianne

Rianne nog proficiat met je verjaardag gisteren
    goed om te lezen dat het goed gaat met jullie reis,en je allemaal leuke dingen meemaakt en gelukkig
    geen kapotte banden .
    Zondagen morgen vertrek ik naar Bergamo om Jan Heeffer mee over te huizen
    in vergelijking met jullie niks bijzonders maar ik kan wel rechts blijven rijden
    vele groeten en nog een goede reis

AD

• 20 Juni 2014 - 00:12

Baas:

Hello Cees, Rian,
    At least; this afternoon our secretary-general of the Fellows of La Trappe, the one and only Martin, explained us how to get in touch with you.
    We were before and in the meanwhile very concerned, hearing no significant signal from you so far!

Maar eindelijk bereikte ons jullie belangrijke en goede nieuws; jullie hebben inmiddels genoten van fish & chips!

En natuurlijk, allertweeds: Rian, happy birthday!
    Ik ga er vanuit dat Cees " you on this special occasion had been laid in the whatts"!

Never mind: Hoe is het by the way, in the local pubs, nu de UK uit het WK is geknikkerd?
    Of is het aanleiding om maar snel over te steken naar Ierland?

Kortom, hier op het continent zijn we erg benieuwd hoe jullie reis zich verder ontvouwd.
    Kortom; have fun, take care and keep rolling left!

Cheers,
    Baas

PS
    Doe de groeten aan Riet (?)